973 627 607
Informació: 973 627 607
Assistència a pistes: 973 627 604
Oficines Centrals: 973 621 199

Tens dubtes? 

FAQs

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (37)
  • Activitats (2)
  • Serveis (15)
  • Estació (21)
  • Compres (9)
  • COVID-19 (1)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    L’estació de Port Ainé està situada a l'àrea d'influència del municipi de Rialp, al massís de l'Orri i en l'esplèndid marc natural que brinda la comarca del Pallars Sobirà, al Pirineu de Lleida. És una estació accessible amb transport públic. Trobareu tota la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació i de les oficines d’atenció al client?

    L'horari d'obertura de l’estació és de 9.00 a 17 h i l’horari d'atenció al client és de 8.30 a 16.30 h en temporada d'hivern.

  • 3. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Sí, tots els objectes perduts durant la temporada d'hivern es porten a control, al costat de la infermeria.

    Telèfon de contacte: 973 627 604.

  • 4. On es troben les oficines centrals?

    Les oficines centrals es troben al recinte del Sport Center, complex entre Sort i Rialp.
    Telèfon de contacte: 973 621 199

  • 5. Es pot accedir a l’estació en transport públic?

     

    A l'estació de Port Ainé s'hi pot accedir en transport públic. Trobareu la informació completa a l'apartat de transport a pistes.

  • 6. A quina hora finalitza el forfet de dia?

    A les 16.30 h és l'última pujada.

  • 7. Quines són les activitats que es poden fer a Port Ainé durant l'hivern?

    Durant la temporada d'hivern, Port Ainé és l'escenari de nombroses activitats. Per descobrir què es pot fer a l'estació durant les mesos de més fred, podeu consultar l'apartat d'activitats.

     

  • 8. Condicions d'ús dels forfets de temporada

    Consulta tota la informació a l'apartat de Condicions de venda i lliurament dels forfets de temporada 

  • 9. Condicions d'ús i normativa aplicable als forfets de dia o varis dies

    Consulta tota la informació a l'apartat de Condicions generals d'ús dels forfets de dia o varis dies

  • 10. On estan ubicades les zones per a debutants?

    A la cota 2000 i 2100 de l'estació de Port Ainé, zones a les quals dóna accés el forfet.

  • 11. Què inclou el forfet de debutant?

    El forfet de debutant a Port Ainé dóna accés als remuntadors TC Roní, cintes de debutants i TK Clots.

  • 12. On puc consultar l'estat de les pistes?

    Tota la informació sobre l'estat de les pistes la trobareu al següent enllaç: https://www.portaine.cat/hivern/estacio/comunicat-de-neu

  • 13. On puc comprar i recollir el forfet de temporada?

    El forfet de temporada es pot adquirir preferentment a la botiga online de Port Ainé i a les oficines centrals. Cal recollir-lo sempre a les oficines centrals de forma presencial i presentar un document acreditatiu.

  • 14. Què és un forfet de lliure elecció?

    Els forfets de lliure elecció són aquells forfets que permeten al client escollir qualsevol dia de la temporada vigent per utilitzar-los. Tots els forfets de lliure elecció són nominals, és a dir, només els podrà utilitzar el titular del mateix. L'ús màxim és d'un forfet per dia.

  • 16. El forfet inclou assegurança en cas d'accident?

    No. Podeu afegir l'assegurança d'accidents en el moment de realitzar la compra del forfet, a taquilles o online, amb un cost de 3,50 €/dia. Consulteu-ne tots els detalls aquí.

  • 17. Es pot aparcar l’autocaravana a Port Ainé?

    Es pot aparcar però no es pot acampar als pàrquings de l'estació. Cal respectar en tot moment l'entorn.

  • 18. Què és el suport recarregable PiriNeu365 i com puc adquirir-lo?

    Trobaràs tota la informació a https://www.turismefgc.cat/pirineu365/

  • 19. Com funciona el nou sistema Check-in d'accés automàtic i recollida de forfets?

    Trobaràs tota la informació a https://www.turismefgc.cat/check-in/

  • 20. M'agradaria treballar a Port Ainé. Com ho puc fer?

    Les convocatòries de feina de Port Ainé es publiquen a l'apartat "treballa a FGC" del web corporatiu d'FGC. Si no hi ha cap convocatòria activa, hi podràs enviar el teu currículum vitae i informar-nos del teu perfil i experiència. En cas de que es convoquin noves places de feina per a les quals el teu perfil sigui adequat, contactarem amb tu.

  • 21. Quines mesures ha pres Port Ainé contra la Covid-19?

    Consulta tota la informació referent a les mesures contra la Covid-19 aquí: https://www.turismefgc.cat/mesures-covid-19/

  • 22. Què cobreix l'assegurança d'accidents d'esquí?

    Podeu consultar la cobertura de l'assegurança mitjançant el següent enllaç: https://catneu.tgi1.com/asseguranca-racc/

  • 23. On puc consultar l'estat de les carreteres per accedir a Port Ainé?

    Tota la informació sobre l'estat de les carreteres la trobareu el següent enllaç: https://www.portaine.cat/hivern/estacio/comunicat-de-neu

  • 24. On es troba l’oficina d’informació del Parc Lúdic?

    L’oficina d’informació del Parc Lúdic es troba a la cota 2000 de l'estació de Port Ainé. Telèfon de contacte: 973 627 614 / 671 512 641. Horari d'hivern: de 9.00 h a 16.30 h.

  • 25. És necessari reservar el Miniclub?

    Sí, és necessari fer reserva prèviament perquè l'aforament és limitat.

  • 26. És obligatori l'ús del casc?

    L'ús del casc a les pistes no és obligatori però sí molt recomanable per als adults i sobretot, en el cas dels nens i adolescents, ja que està provat que redueix de forma significativa la possibilitat de patir lesions greus al crani a causa d'un impacte o accident mentre es practiquen esports d'hivern.

  • 27. A partir de quina edat els nens i nenes poden anar al Parc Lúdic?

    Els nens poden accedir al Parc Lúdic a partir dels 4 anys, acompanyats sempre d'un adult.

  • 28. És aconsellable reservar les classes d'esquí amb antelació?

    Sí, és aconsellable per garantir la disponibilitat per part de les escoles.

  • 29. És necessari reservar taula al restaurant?

    Sí, és necessari. Cal fer-ho a través del 973 627 621.

  • 30. Es pot comprar el servei de menjars a pistes de forma anticipada al web?

    Únicament es pot comprar anticipadament quan compres el paquet amb forfet. En cas de comprar al restaurant caldrà trucar per fer reserva del dia i de l'hora. 

  • 31. Existeixen descomptes al forfet i accessos especials per a persones amb discapacitat física?

    Sí. Les persones amb una discapacitat de més del 33% gaudeixen d'un 50% de descompte al forfet de dia presentant tarja acreditativa a les taquilles i al lloguer.

  • 32. L'estació compta amb pàrquings?

    Sí. L'estació te diversos pàrquings, tant a la cota 2000 com a la cota 1650.

  • 33. L'estació compta amb taquilles guardaesquís?

    Sí, les trobareu als lloguers de l'estació.

  • 34. Puc accedir a pistes amb el meu gos?

    Sí, fins i tot pots allotjar-t'hi a l'hotel. Consulta'n les condicions.

  • 35. Puc llogar material a l'estació?

    Sí, a la cota 2000 de l'estació trobareu tot tipus de material de lloguer i l'assessorament de profesionals especialitzats sobre l'elecció del material final de reglatge, per tal d'afavorir la comoditat del client. A més, també disposeu de servei de guardaesquís i consigna.

  • 36. Si tinc un accident a pistes, on he de trucar o dirigir-me per ser atès?

    En cas d'accident heu de trucar al telèfon 973 627 604.

  • 37. Condicions de compra online

    Consulta les condicions de compra online aquí.

  • 38. Està permès l’ús dels Ski-Bike o Snow-Bike a les pistes de les estacions de muntanya d’FGG?

    La lliure utilització dels aparells anomenats Ski-Bike o Snow-Bike no és permesa a les pistes de les estacions de muntanya gestionades per FGC. A excepció de quan la seva utilització esdevingui directament relacionada amb persones amb mobilitat reduïda. És d’aplicació l’apartat 14 de la normativa d’us i forfets de les estacions d’esquí d’FGC.

FGCALTRES WEBS D’FGC TURISME
Reservar a Port Ainé
Compra / recàrrega forfet
Top
x
CLUB PIRINEU 365
Introdueixi el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.