973 62 11 99 / 973 627 607
Informació: 973 627 607
Hotel Port Ainé: 973 627 627
Reserves: 932 041 041

ca

Tens dubtes? 

FAQs

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (19)
  • Activitats (5)
  • Serveis (8)
  • Estació (11)
  • Reserves (2)
  • Forfet (3)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    L’estació de Port Ainé està situada a l'àrea d'influència del municipi de Rialp, al massís de l'Orri i en l'esplèndid marc natural que brinda la comarca del Pallars Sobirà, al Pirineu de Lleida. És una estació accessible amb transport públic. Trobareu tota la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació i de les oficines d’atenció al client?

    L'horari d'obertura és de 9.00 a 16.30 h, tant de l'estació com d'atenció al client, en temporada d'hivern.

  • 3. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Sí, tots els objectes perduts durant la temporada d'hivern es porten a control, al costat de la infermeria.

    Telèfon de contacte: 973 627 604.

  • 4. On es troben les oficines centrals?

    Les oficines centrals es troben al recinte del Sport Centre, complex entre Sort i Rialp.
    Telèfon de contacte: 973 621 199

  • 5. Es pot accedir a l’estació amb transport públic?

    A l'estació de Port Ainé es pot accedir en transport públic.

  • 6. On es troba l’oficina d’informació de les activitats?

    Es troba a cota 2000 de l'estació de Port Ainé.
    Telèfon de contacte: 973 627 614
    Horari d'hivern: de 9.00 a 16.30 h

  • 7. Quines són les activitats que es poden fer a Port Ainé durant l'hivern?

    Durant la temporada d'hivern, Port Ainé és l'escenari de nombroses activitats. Per descobrir què es pot fer a l'estació durant les mesos de més fred, podeu consultar l'apartat d'activitats.

     

    També es podrán adquirir online els forfets de La Molina (no Alp2500) a través del següent enllaç recarrega.lamolina.cat

     

  • 8. Quin és el calendari de les activitats d’hivern de Port Ainé?

    Per saber quin és el calendari de les activitats d'hivern de Port Ainé, visiteu l'apartat d'activitats.

  • 9. Quines activitats es poden fer en família amb nens petits?

    El Parc Lúdic i d'Aventura de Port Ainé us ofereix un ampli ventall d'activitats per a tota la família. A l'hivern, a més, també podeu gaudir de les excursions amb raquetes de neu.

  • 10. Quina és la zona més recomanable per a l'esquí familiar?

    A la cota 2000 es troben les zones debutants, el parc lúdic i les zones de serveis (cafeteria, escoles, wc, servei metge, etc.)

  • 11. Existeix un forfet exclusiu per a debutants?

    Sí, pensant en el nostre públic i per facilitar l'accés a l'esquí l'estació. Consulteu l'apartat tarifes per a més informació.

  • 12. On es troben ubicades les zones per a debutants?

    Les zones debutants es troben a la cota 2000.

  • 13. On puc comprar i recollir el forfet de temporada?

    Els forfets de temporada es poden adquirir a través de la botiga online, a les oficines/taquilles de les estacions del Grup FGC, així com a la botiga de FGC a l'edifici "El Triangle" de Barcelona. El pagament a terminis només està disponible pels clients de La Caixa i a través de la botiga online.

  • 14. A partir de quina hora és vàlid el forfet de mig dia?

    El forfet de mig dia es pot adquirir a partir de les 13.00 h a les taquilles de l'estació.

  • 15. Què cobreix l'assegurança d'accidents d'esquí?

    Podreu consultar totes les cobertures incloses en l'assegurança que es comercialitza a les taquilles de l'estació al web del RACC.

  • 16. El meu primer dia a Port Ainé

    a) Arribar a Port Ainé
    L'Estació de Port Ainé es troba a l'àrea d'influència del municipi de Rialp, al massís de l'Orri i en l'esplèndid marc natural que brinda la comarca del Pallars Sobirà, al Pirineu de Lleida. Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com també mapes de situació i més informació concreta sobre com arribar a ubicació.


    b) A tenir en compte
    Es recomana dur roba adaptada a les condicions meteorològiques (tot tenint en compte que a l'alta muntanya el temps és canviant), fer servir ulleres de sol i protectors solars per a la pell.

  • 17. Es pot aparcar l’autocaravana a Port Ainé?

    Es pot aparcar, però no es pot acampar als pàrquings de l'estació.

  • 18. Condicions generals aplicables a les reserves

    CONDICIONS APLICABLES A LES RESERVES I COMPRES VIA COMERÇ ELECTRÒNIC A LES BOTIGUES EN LÍNIA DE FGC


    Oficines de Central de Reserves grup FGC
    Pça de l’estació, s/n
    17534 Ribes de Freser
    Tf: 932 041 041
    Mail: reserves@turismefgc.cat

     

    Condicions generals de Reserva i d'Anul.lació
    El fet d'adquirir -o prendre-hi part- d’una reserva a través de les webs del grup FGC, implica l'acceptació expressa per part del consumidor de totes i cada una de les Condicions generals, les quals es consideren automàticament incorporades al contracte sense que sigui necessària la seva transcripció escrita individualitzada.

     

    1. Formalització de les reserves i/o peticions de pressupost:
    Les reserves i/o peticions de pressupost es poden fer a través de la web o per telèfon al 932 041 041 o per correu a reserves@turismefgc.cat.

     

    2. Forma de pagament:
    Cap reserva no es considera confirmada fins que no estigui pagada al 100% abans de l'entrada en allotjaments externs i el 40% a mode de bestreta en els allotjaments d’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria. Es pot fer amb targeta de crèdit o transferència bancària al compte IBAN ES40 2100 5000 5002 0004 4647. La resta del pagament es durà a terme a la sortida.

     

    3. Lliurament de la documentació i Servei de Receptiu:
    La documentació que acredita la compra és el propi email de confirmació de compra i els bons, sempre que s'hagi efectuat prèviament el pagament del 100% de l'import total dels serveis reservats (40% en els allotjaments de l’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria). En cas contrari, la reserva es considera anul•lada i s'hi aplicaran les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions.

    És obligatori entregar el email / bo de confirmació a l’arribada a l’allotjament o al primer servei que hagi contractat.

     

    4. Reemborsament:
    El client pot desistir dels serveis contractats amb dret a reemborsament dels pagaments efectuats tenint en compte les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions. No es farà cap devolució per serveis contractats que el client voluntàriament no hagi utilitzat.

     

    5. Prestacions incloses en els preus:
    Com a norma general, s'ha de seguir un criteri estricte de literalitat. Per tant, no s'inclourà tot allò que no estigui específicament detallat com a inclòs en el email de confirmació - bo de reserva enviat al client. Els preus de les webs del grup FGC inclouen l’IVA. No inclou cap tipus d'assegurança, ni les begudes en cap tipus de règim inclòs en el preu, ni la Taxa Turística Catalana dels allotjaments, que es liquiden en el check in de qualsevol establiment d’allotjament.

     

    6. Anul•lacions:
    6.1. En tot moment, el client pot desistir dels serveis sol•licitats o contractats amb dret a la devolució de les quantitats que hagi abonat, tant si es tracta del preu total com del dipòsit previst anteriorment.
    Si el client cancel.la la reserva d’allotjament, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - Entre 15 i 10 dies el 5 %
    - Entre 10 i 3 dies el 15 %
    - Dintre de les 48 h abans el 25% La no presentació, sense haver comunicat l’anul·lació suposarà la pèrdua total de l'import de la bestreta.

    Si el client cancel.la la reserva de serveis o activitats de dia, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - La cancel·lació dintre de les 48 hores anteriors o a la no presentació sense haver comunicat l'anul·lació, és del 100% de la reserva

     

    7. Responsabilitats:
    FGC ha de respondre davant del consumidor per les obligacions que li corresponen pel compliment dels diferents serveis dels programes contractats a través de la nostra web. Quan els defectes siguin imputables al consumidor, a l'agència venedora o a l'establiment, la responsabilitat descrita en el paràgraf anterior no és procedent. FGC es reserva el dret de modificar o suspendre les activitats programades si per raons de seguretat, segons el criteri d’FGC, és necessari o si per qualsevol altra causa no fos possible la realització. En cas que el consumidor apreciï in situ la no-execució o la mala execució de serveis contractats integrats de l’estada, ha de notificar-ho immediatament al prestador dels esmentats serveis i, en un termini de 48 hores hàbils, a FGC, per tal que es prenguin les mesures pertinents. La no-comunicació a FGC implica que és el consumidor qui ha de provar l'incompliment de l'execució del contracte davant de l'Organització o la Direcció General de Turisme i/o tribunal pertinent, ja que transcorregut aquest termini a FGC li seria impossible comprovar la veracitat de l'al•legació, així com la consecució d'una solució satisfactòria per a totes les parts implicades.

     

    8. Condicions especials per a nens:
    A causa de la diversitat del tractament aplicable als nens, segons l'edat, el tipus d'establiment, tipus de servei, les dates de l’estada, es recomana consultar les condicions de cada establiment i servei.

     

    10. Acceptació de les condicions:
    El fet d'adquirir un dels nostres programes implica l'acceptació per part del consumidor d'aquestes Condicions generals.

     

    11. Empresa

    L'empresa organitzadora i comercialitzadora dels viatges i paquets turístics és FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, amb NIF Q0801576J i amb domicili fiscal a Cardenal Sentmenat 4, 08017 Barcelona actuant com a Agència Majorista de Viatges GCMD - 0000288

     

    12. Protecció de Dades personals

    De conformitat amb el disposat a la "Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal", el client/titular queda informat i autoritza el "registre i tractament de les seves dades personals" en fitxers automatizats que són responsabilitat d'FGC.

    El titular podrà exercir gratuïtament els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades i revocació de la seva autorització d'acord amb el procediment legalment establert. Aquests drets podran ser exercitats dirigint-se per escrit al departament responsable del fitxer automatitzat: FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ref. LOPD c/ Cardenal Sentmenat 4, 08017 - Barcelona o en el número de telèfon: 973 62 76 07 indicant "Atenció de Dades Personals"

  • 19. Informació d’ús pràctic per al client en el moment de fer una reserva

    Consultar Central de Reserves del web.

Altres webs de FGC
© Port Ainé 2015 / Atenció al client: 973 62 11 99 / 973 627 607
Reservar a Port Ainé
Compra / recàrrega forfet
Top

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE COOKIES. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, considerem que accepta la seva instal·lació i ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Més informació
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.